days to remember

Igår hade jag den mest perfekta dagen, mitt humör var på topp! Jag tog sovmorgon, åt en brunch. Cyklade sedan hem till Emma och Johan. Vi sammanställde lite teorier vi behöver till vår examinationsuppgift, sen så cyklade vi ner till stan. Strosade på stan. Köpte present till min fantastiska systerdotter. Köpte mig en keps. Och lite annat smått & gott. Målet med stan var Café Göteborg. Dit for vi när vi kände oss färdigt handlade, och beställde Umeå's godaste glassar. Kladdkakekross. Det kändes som vi var utomlands, solstolar, palmer, barer och en stor glassdrink.
På kvällen blev det grillning och middag hos Mathilda med en drös tjejer, vid elva for vi hem och då var jag sådär härligt trött. Trött för att jag varit ute en hel dag och gjort något vettigt med livet. Igår var en fantastiskt dag!
 

Kommentera här: