THE SUN IS ALL IT TAKES

 
Den här dagen kunde inte ha blivit så mycket bättre ändå, trots mycket plugg och tråkigt att sitta inne t.o.m klockan två. Efter det cyklade jag hem, for iväg för backträning med Emma i våra nya linnen som vi är testpiloter för. Materialet är något av det skönaste jag har haft på mig! Verkligen. När träningen var avslutad satt vi där i den soliga backen och bara pratade från allt mellan himmel och jord tills vi begav oss hemmåt. Väl hemma åt jag såklart världens godaste mellanmål och satte mig på vår uteplats som har dag/kvällssol i linne och började transkribera... vem kunde tro att det skulle vara njutfullt med det? Dock orkade jag bara med halva, att sitta en timme och lyssna på prat räcker gott och väl, resterande gör jag imorgon. Nu är det dags för middag, dusch och sedan hockey. Jag bara älskar HOCKEY VM och håller alla tummar Sverige kan ta sig i kragen och faktiskt slå Norge ikväll. Vi fotograferade efter vår träning och under träning eftersom vi är testpiloter för linnet, tänkte visa er bilderna senare ikväll eller imorgon beroende på hur länge energin håller sig uppe. Simma lungt!
 

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Nu finns det några videor på bloggen när jag sjunger, supernervös att visa dom för er så jag uppskattar allt ni har att säga om det! Så tyck gärna till.
Ni får gärna sprida videorna också!
Tack på förhand!! :)

Kommentera här: