THE YOUNG AND WISE ONES

Idag när vi satt på hyllan och förberedde vår lektion vi ska hålla om karriärsavslut så gick det förbi några tjejer "Ja, antingen så lyssnar man på Justin Bieber eller så är det dem där... killarna... One Direction". Jag kunde inte låta bli att skratta till. Jag ska erkänna att jag lyssnar på One Direction, däremot har jag aldrig riktigt lyssnat på Justin Bieber. Efter att jag hörde detta idag blev jag bara tvungen att slå på en låt med Bieber på youtube, och det blev låten "Baby". Jag tycker det är hur häftigt som helst att dessa unga killar säljer slut arenor så stora som inte ens många fotbollsmatcher eller hockey-VM kan fylla. Jag menar, dem är 94-91:or, hur gammal är man då? 18-22år... det är inte mycket med tanke på vilket liv dem lever. Allt respekt till dem!
 
 
Han var faktiskt bättre än jag trodde, måste erkänna, och så ser han så lycklig ut!
& han dansar definitivt bättre än mig.
 

Kommentera här: