FAKE IT UNTIL YOU MAKE IT

Idag drog jag och Emma ett spratt på hennes pojkvän. Vi tog min röda inpackning (som jag använder när jag har rött hår) och "smorde" in hela Emmas hår. Grejen med inpackningen är att det är inte färgning utan det är mer som lite pigment-förstärkning. Så har man röda pigment i håret så funkar det, och Emma har lite guldigt hår så vi tyckte det var värt att testa. Emma har aldrig färgat håret, och jag kan säga en sak, jag har aldrig sett en människa så förskräckt/ledsen/rädd som Johan när vi fått Emmas hår lite "rosa-rött" och sa att det var färgat. Stackarn höll på att börja gråta. Jag & Emma höll på att skratta ihjäl oss medan Johan blev förskräckt. Vi höll oss en tio-femton minuter och sen berättade vi sanningen, och Johan höll nästan på att dö av lycka. Helt ärligt! Det tog någon timme eller två han kunde erkänna att vi precis gjorde världens bästa blåstning. Gud så roligt det var!

Kommentera här: