PUSH IT TO THE LIMIT

OMG! Just nu orkar jag inte lyfta mina armar över huvudet. Helt sjukt! Jag menar, jag tränar flera gånger i veckan och måste ändå ses som vältränad även fast jag är långt ifrån nöjd med dagsformen. Jag och Emma körde bodypump idag med vår favorit instruktör, det är något när han är där... bam! Vi lassar på mer än vi brukar och armarna skakar, benen skakar och flåset är uppe... på ett bodypump-pass? Det är inte varje dag! Sen hade vi varit så smarta att vi bokade in yoga direkt efter... haha! Vilket skämt! Detta innebar enbart skakande ben och skakande armar när vi skulle försöka hålla positionerna och sträcka ut vår kropp. Jag tycker verkligen yoga är bra för kroppen, det behövs minst 1 gång i veckan vilken sorts träning man än utför, men idag var det ingen hit. Vi får se HUR mycket träningsvärk jag har imorgon, inte om jag har. Och på grund av att jag är så seg så väljer jag att laga havregrynsgröt till middag idag istället för en riktigt middag, tur för mig att 1dl havregryn enbart innehåller 100kcal!
 

Kommentera här: